SOCIAL MEDIA

ZBUDUJE WIZERUNEK TWOJEJ MARKI
Nie masz czasu zastanawiać się co interesuje, bawi i emocjonuje Twoich odbiorców?
Nie chcesz zastanawiać się, na jakich mediach społecznościowych warto się promować, a jakie lepiej odpuścić?
A może po prostu chcesz oddelegować część zadań związanych z mediami społecznościowymi i zająć się tym, co naprawdę lubisz robić w swojej firmie?
I SŁUSZNIE
Przecież specjalizujesz się naprawdę w czymś innym i nie powinieneś zaniedbywać tego promując się w mediach społecznościowych.
Zamiast tego możesz zlecić te działania dla mnie. Przygotuje analizę rynku, sprawdzę działania konkurencji, opracuje personę Twojego klienta i przede wszystkim, zadbam o wizerunek Twój lub Twojej marki w mediach społecznościowych. Wszystko po to, aby działania w mediach społecznościowych zwiększały ilość klientów na Twoje produkty.
95% zadowolonych klientów
20 000+ zasięgu w ciągu 30 dni po 2 miesiącach
5 lat doświadczenia w marketingu
10 000 zasięgu z jednego postu po miesiącu
KILKA PROFILI PROWADZONYCH PRZEZE MNIE
JAK PRACUJE
1. ANALIZUJE RYNEK I PERSONE KLIENTA
Prowadzenie mediów społecznościowych oczywiście zawsze zaczynam od zapoznania się z rynkiem, na którym działa mój klient. Dzięki temu mogę dowiedzieć się jakie działania podejmuje konkurencja i jak mogę wyróżnić firmę mojego klienta.
Dodatkowo mogę zobaczyć jakie działania sprawdzają się lepiej a jakie gorzej. Pozwala mi to określić najlepsze rozwiązania przy promowaniu prowadzonego przeze mnie kanału w mediach społecznościowych.


2. UKŁADAM STRATEGIĘ WIZERUNKOWĄ
Kiedy znam już rynek na jakim mam działać oraz potencjalnych klientów mojego klienta mogę przejść do działania.
Obmyślam strategię działań przy prowadzeniu mediów społecznościowych tak, aby publikowane przeze mnie treści były zarówno interesujące jak i angażujące dla potencjalnych klientów prowadzonej firmy oraz budowały spójny wizerunek firmy jako eksperta na rynku.
Dzięki wcześniejszemu przemyśleniu tych kwestii mogę liczyć również na większe zaangażowanie pod publikacjami, co przekłada się na większe zasięgi organiczne publikowanych postów.
3. UKŁADAM PROWADZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Kiedy wstępny plan działań mam przygotowany, przechodzę do tworzenia harmonogramu publikacji oraz tworzenia grafik i filmów na social media.
Prowadzenie mediów społecznościowych w ostatnich latach opiera się głównie na tworzeniu filmów. Prowadzenie mediów społecznościowych w ten sposób zapewnia większe zasięgi organiczne i bardziej angażuje odbiorców.


4. PUBLIKUJE TREŚCI I ANALIZUJE WYNIKI
Kiedy treści są już gotowe, publikuje je regularnie (codziennie, co dwa lub co 3 dni).
Następnie po kilku dniach od publikacji postu przechodzę do sprawdzania statystyk. Badam zasięg oraz zaangażowanie pod postem i porównuje wyniki z innymi. Dzięki temu mogę wywnioskować jakie posty są odbierane lepiej przez odbiorców treści.
Na koniec okresu badawczego (np . co miesiąc) przygotowuje raport z wynikami i prognozami.

NAGRODA 'NAJLEPSI OFERTEO'
Zostałem odznaczony nagrodą ,,Najlepsi Oferteo” przyznawanej dla najlepszych specjalistów. Jestem z tego powodu bardzo dumny, ponieważ jest ona przyznawana w pewnym sensie przez klientów.
Portal przyznając nagrodę, kieruje się przede wszystkim opiniami klientów, które wystawili na temat firmy. Dziękuje za zaufanie i docenienie mojej pracy.
Jeżeli również chciałbyś być pewien, że Twoje zlecenie jest w dobrych rękach, to serdecznie zapraszam do mnie. Chętnie pomogę rozwiązać Twój problem.
OPINIE KLIENTÓW


C0 ZYSKASZ ZLECAJĄC MI SM
Budujesz wizerunek
Prowadzenie mediów społecznościowych, to przede wszystkim budowanie spójnego wizerunku wśród Twoich potencjalnych klientów. Wizerunku, który przynosi klientów.
ciekawa treść dla klientów
Poza realizacjami i aktualnościami, publikuje treści, które ciekawią Twoją grupę docelową, dzięki czemu chętniej zostają na dłużej.
Pozyskujesz więcej klientów
Średnio klient potrzebuje 5 kontaktów z Twoją markę, aby coć od Ciebie kupić. Media społecznościowe to idealne miejsce do pokazania się większej liczbie potencjalnych klientów
Większe zasięgi
Nawet jeżeli nie masz jeszcze kanału na mediach społecznościowych, mogę zagwarantować Ci dotarcie do kilku tysięcy osób już w pierwszym miesiącu.
Wyprzedzasz konkurencję
Pokazując się w wielu miejscach w internecie, zyskujesz przewagę nad konkurencją, która skupia się tylko na jednym źródle kontaktu z klientem.
Budujesz relacje
Publikując treści, które ciekawią Twoich odbiorców, możesz wchodzi z nimi w interakcje, dowiadywać się o nich więcej i burzyć sztuczną barierę między firmą a klientem.
Budowanie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych, to w rzeczywistości podstawa działań marketingowych każdej firmy w dzisiejszych czasach. Ważne jest jednak, aby budować swój wizerunek również jako eksperta w swojej dziedzinie. Dzięki temu zyskasz szeroką grupę odbiorców, zyskasz dodatkowych klientów, a także wzmocnisz swoją pozycję na rynku. Obsługa social mediów nie jest jednak tak prosta jak mogłaby się wydawać
Obsługa mediów społecznościowych polega na dokładnym zapoznaniu się z prowadzoną firmą oraz jej grupą docelową. Należy przygotować personę klienta. Jest to zbiór cech, problemów oraz potrzeb, które dotyczą potencjalnych klientów firmy.
Kiedy wiemy już kim jest nasz klient, następnie powinniśmy zastanowić się jakich treści szuka i jakich treści oczekuje od prowadzenia mediów społecznościowych firmy, gdzie kupi interesujący go produkt.
Tworzenie takich postów, które nie tylko podobają się odbiorcom, ale potrafią do nich dotrzeć mimo konkurencji i kapryśnych algorytmów, to niełatwa sztuka. Nic dziwnego, że wiele marek oddaje prowadzenie Social Media – Facebooka czy Instagrama – w ręce na przykład freelancerów czy agencji marketingowych.
Co zyskasz zlecając prowadzenie mediów społecznościowych
W końcu więcej czasu
Delegując działania związane z publikacją treści w mediach społecznościowych, możesz skupić się na zadaniach w których się specjalizujesz i czujesz się najlepiej.
Obserwujesz rosnące wyniki
Zlecając prowadzenie mediów społecznościowej agencji marketingowej, możesz liczyć na to, że co miesiąc będę dostarczać coraz lepsze wyniki, związane z zasięgami i wynikami sprzedażowymi.
Angażujesz klientów
Prowadzenie mediów społecznościowych to nie sprzedaż. Publikując same treści sprzedażowe, tylko zniechęcisz do siebie klientów. Publikując natomiast to co ich interesuje, wychodzisz na eksperta z którym Twój klient oczywiście chce współpracować.
Wyprzedasz konkurencję
Osiągając lepsze wyniki związane z zasięgami na social mediach od swojej konkurencji, bądź pewien, że z czasem odjedziesz im na tyle daleko, że staną się oni nieistotni.
Prowadzenie mediów społecznościowych Olsztyn
Zależy Ci na agencji, która działa w tym samym mieście co Twoja? Chcesz mieć możliwość spotkania się na żywo, lub wspólnego nagrywania filmów na media społecznościowe?
Jeżeli jesteś z Olsztyna i okolic to świetnie się składa. Chętnie spotkam się z Tobą, a także porozmawiam o tym jak widziałbyś/ałabyś nasza współpracę na terenie Olsztyna i okolic.
chcesz budować wizerunek swojej marki?
Skontaktuj się ze mną, wspólnie opracujemy najlepsze działania dla Twojej firmy i wypromujemy ją na rynku. Ja i mój zespół zajmujemy się zarówno reklamą w Internecie jak i tą stacjonarną. Nasi aktualni i byli klienci zawsze wystawiają nam maksymalną notę 5/5 gwiazdek w Google. Jeżeli chcesz powierzyć swoją firmę w sprawdzone ręce napisz do nas.