...

Dodaj tu swój tekst nagłówka

Oferta

prowadzenie
Social media - Blog

Social media

Social media to nie tylko miejsce, gdzie możesz budować swoją markę i promować swoje produkty. To przede wszystkim miejsce budowania relacji ze swoimi odbiorcami. Dzięki dobrze zbudowanej relacji możesz nawiązać więź ze swoimi odbiorcami, wpłynie to w znaczny sposób na ilość Twoich klientów oraz zleceń. W pracy w marketingu nie raz miałem tak, że z samych relacji na Instagramie potrafiły nawiązać się fajne współprace biznesowe. Jeżeli w branżach B2B takie sytuacje są możliwe, to w każdej branży się to sprawdzi.

Jednak jest to czasochłonne

Wymyślanie kreatywnych postów, planowanie, tworzenie grafik…, a to dopiero początek. Nie wszystko musi być na Twojej głowie. Jestem dla Ciebie, dbam o regularność i spójność zamieszczanych postów, tworzę reklamy i buduję zasięgi Twoich mediów społecznościowych oraz strony internetowej. Jeżeli chcesz mieć dobrze prowadzone media społecznościowe, które zaangażują Twoich odbiorców, napisz do mnie.

Dodaj tu swój tekst nagłówka

prowadzenie bloga

Prowadzenie bloga dla Twojej firmy, to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe i opłacalna inwestycja długoterminowa. 

Po pierwsze, dzieląc się wiedzą na swoim blogu, skutecznie i trwale budujesz swój autorytet specjalisty w dziedzinie, którą się zajmujesz. 

Po drugie, dzięki pisaniu tekstów, zawierających słowa kluczowe pasujące do Twojej branży i produktów, skutecznie pozycjonujesz się w wynikach wyszukiwarek Google. Dzięki temu zdobywasz więcej klientów, a Twoja marka staje się bardziej rozpoznawalna. 

Po trzecie budujesz relacje z odbiorcami i pozyskujesz klientów. Po przeczytaniu interesującego wpisu czytelnik może się zaciekawić i chcieć dowiedzieć się więcej na temat, który został poruszony w artykule lub po prostu zaproponować Ci współpracę czy zlecenie. Ważne jednak, aby prowadzić firmowego bloga skutecznie, a nie pisać co tylko nam przyjdzie do głowy. Jest to ważne, aby móc zobaczyć efekty pracy.

Nie masz na to pomysłu lub czasu?

Gdy prowadzę bloga dla swoich klientów, to przed napisaniem artykułu na stronie dokładnie badam temat, na który chcę napisać wpis. Dzięki temu na stronie znajdzie się tylko rzetelna wiedza, przydatna dla klientów firmy. Jeżeli wpis nie ma być edukacyjny, zawsze dbam o to, aby i tak angażował czytelników, był dla nich interesujący i emocjonalny. Wszystko to ma na celu zwiększenie chęci udostępnienia artykułu przez czytelników. Przynosi to zwiększenie zasięgów oraz liczby odbiorców, do których dotarł artykuł.

Na jednym z prowadzonych przeze mnie blogów po pół roku publikowania wpisów strona może cieszyć się 3 tyś odbiorców oraz prawie 7 tyś wyświetleń strony w miesiącu. Efekt ten zawdzięcza wyłącznie darmowym działaniom, niewspieranym płatną reklamą. Też chcesz podobne efekty?

Cennik?

To nie takie proste

Zarówno prowadzenie social mediów, jak i prowadzenie bloga wyceniam z klientem indywidualnie. Po prostu zbyt trudno jest wycenić ten rodzaj usługi. Jeżeli jakaś firma ma stały cennik, może oznaczać to, że podchodzi do każdego klienta podobnie, a nie indywidualnie. Cena moich usług zależy od: 

  • branży, 
  • ilości postów oraz wpisów, 
  • częstotliwości dodawania publikacji, 
  • oczekiwań klienta,
  • Ilości mediów społecznościowych,
  • rodzaju publikowanych postów.

Wszystkie te czynniki są ważne w wycenie usługi prowadzenia mediów oraz bloga firmowego. Mogę Cię jednak uspokoić. Możesz być pewny, że w dłuższej perspektywie zyski zdobyte za pomocą tych działań będą większe niż kwota, którą wydasz na moje usługi.

Napisz do mnie, z chęcią pomogę kolejnej firmie stać się bardziej interesującą w oczach odbiorców i pozyskać nowych klientów. To co, działamy?

Shopping Cart
Optimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.